FANDOM

Grupa Kanekiego Kena jest małą organizacją Ghuli, które pomagają Kanekiemu w realizacji jego różnych celów osobistych.

Grupakanekiego.png

Członkowie grupy Kanekiego

Głównym celen Kanekiego jest ochrona swoich przyjaciół i osób dla niego ważnych. Po tym, jak został porwany przez Drzewo Aogiri i torturowany przez Yamoriego  postanowił "wyłowić" wszystkich, których uzna za złych bądź stanowiących zagrożenie dla jego bliskich. Organizacja ta też jest wroga wobec Aogiri, więc stawia sobie ich członków za główny cel.

Obecnie grupa została rozwiązana z powodu nieoczekiwanego napadu na Anteiku, które stanowi ważne schronienie dla pokojowych Ghuli.

ZajęciaEdytuj

W celu uniemożliwienia Aogiri możliwości dostania Profesora Kanou w swoje ręce, grupa próbowała ustalić miejsce jego pobytu przez 6 miesięcy. Kaneki miał też nadzieję, że naukowiec odpowie na jego pytania podczas szukania informacji o prawdziwej tożsamości Rize Kamishiro.

Po uzyskaniu informacji, że Madam A posiada "zmodyfikowanych ludzi" jako swoje "pupile" i podejrzeniach, że Kanou ma coś z tym wspólnego, Kaneki postanowił odwiedzić Restaurację Ghuli z pomocą Tsukiyamy. Próbował wtedy skontaktować się z Madam A, lecz został zatrzymany przez Kuronę i Nashiro

Tuż przed Operacją "Sowa" grupa miała w planach dołączyć do Anteiku. Niestety, członkowie grupy musieli się rozdzielić. Po ostatnich 3 latach, prawie każdy członek organizacji jest już powiązany z jakąś inną grupą.

CzłonkowieEdytuj

Los byłych członkówEdytuj

Po rozwiązaniu grupy, członkowie są "rozrzuceni" po całym Tokio i całkowicie rozdzieleni.

  • Kaneki - żyje jako Inspektor ghuli pod imieniem Haise Sasaki z powodu amnezji. Zachował tą tożsamość nawet po odzyskaniu wspomnień.
  • Hinami - wcielona w szeregi Drzewa Aogiri, później pojmana przez CCG podczas Aukcji. Obecnie przebywa w Cochlei i oczekuje na egzekucję.
  • Tsukiyama - popadł w depresję, ten stan utrzymywał się przez ostatnie kilka lat, ale ostatecznie z niego wyszedł. Po jego ucieczce z Operacji "Rodzina Tsukiyama" jego miejsce pobytu nie jest znane.
  • Banjou - został nowym liderem 6. dzielnicy, ma dużą liczbę zwolenników.
  • Jiro, Ichimi i Sante - prawdopodobnie dalej przebywają z Banjou.
  • Chie - poszukiwana przez władze, po uratowaniu Tsukiyamy jej obecna lokalizacja nie jest znana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki