FANDOM

Goumasa Tokage (戸影 豪正, Tokage Gōmasa) jest inspektorem ghuli oraz instruktorem walki w drugiej Akademii CCG.

Niegdyś pracował jako śledczy w Cochlei oraz był znany ze swoich sadystycznych skłonności. Podczas pobytu Yamoriego w więzieniu, Tokage torturował go i tym samym doprowadzał ghula do szaleństwa. W pewnym momencie stracił panowanie nad sytuacją, co skutkowało ucieczką Yamoriego. Wydarzenie to wzbudziło niemały skandal - sam Goumasa w efekcie został zwolniony i zredukowany do roli instruktora.

Od tamtej pory, wyżywał się na niewinnych zwierzętach. Nikt nie jest świadom jego czynów; wszyscy oskarżają o nie Juuzou Suzuyę, a w późniejszym czasie także Tooru Mutsukiego.

WyglądEdytuj

Niegdyś nie różnił się niczym od przeciętnego mężczyzny. Po ataku Yamoriego, część jego twarzy pozostaje zniekształcona oraz pokryta licznymi bliznami. Najbardziej widoczna przeszywa jego lewe oko.

OsobowośćEdytuj

Niezbyt wiele wiadomo na temat jego osobowości poza tym, że ma skłonności do sadyzmu. Jest psychopatą o niskim poczuciu empatii, który zadowala się cierpieniem innych ludzi. Niegdyś wyżywał się na ghulich więźniach, jednak po przeniesieniu na stanowisko instruktora jego celem stały się niewielkie zwierzęta. Historia sugeruje nam, że osobowość Yamoriego - "Jason" - jest wzorowana właśnie na nim.

FabułaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Goumasa Tokage pracował niegdyś jako śledczy w Cochlei. W tamtym okresie czasu, na jego barkach spoczywały losy niedawno uwięzionego ghula, Yakumo Oomoriego; posiadał on bowiem szeroką wiedzęna temat 13. dzielnicy. Tokage wykorzystał tę okazję do nabycia nowego obiektu tortur - Yamori był więc gnębiony przez wiele dni. W pewnym momencie, ghul zdołał uwolnić się z więzów. Przed opuszczeniem więzienia, Yamori oszpecił swojego oprawcę.

Jakiś czas później, Tokage zaczął pracować dla jednej z Akademii CCG. W dalszym ciągu wyżywał się, tym razem na zwierzętach. Ich martwe ciała pozostawiał rozrzucone wokół budynku. Sugeruje się, że zabił dziesięć psów, czterdzieści kotów oraz niezliczone mniejsze zwierzęta. Pewnej nocy, Juuzou Suzuya przyłapał go podczas jednego z takowych mordów. Goumasa zagroził mu śmiercią, jeżeli kiedykolwiek go wyda. W pewnym momencie, kolejni pracownicy bywali świadkami zabójstw. Grupa postanowiła zrzucić winę na Suzuyę, by nie doprowadzić do kolejnego udziału z udziałem inspektora.

Polowanie na RosewaldaEdytuj

Podczas wizyty w Akademii, Sasaki rozmawia przez chwilę z Tokage. Porusza temat Tooru Mutsukiego, który rzekomo był "problematycznym dzieckiem". Czerpie pewną satysfakcję z faktu, że Mutsuki rozpoczął trening z innym absolwentem, Suzuyą. Odchodząc, Sasaki zaczyna czuć się niekomfortowo w pobliżu mężczyzny. Niedoszły oprawca zaczyna strzelać palcami.

CiekawostkiEdytuj

  • Goumasa ma nawyk do strzelania palcami. Yamori odziedziczył to po nim, a następnie przekazał go Kanekiemu i Nakiemu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki