FANDOM

Ganbo (ガンボ, Ganbo) był ghulem należącym do ugrupowania Clowns. Wraz z Romą Hoito uczestniczył w Aukcji. Podczas tego wydarzenia został zabity gołymi rękoma przez Takeomiego Kuroiwę.

WyglądEdytuj

Ganbo był olbrzymim ghulem, ubranym w pasiastą koszulę oraz kombinezon. Nosił także czapkę z pomponem, a na jego lewym oku miał namalowaną gwiazdę. Jego prawdziwy nos był zakryty przez sztuczny, podobny do tych, posiadanych przez klaunów.

OsobowośćEdytuj

Wyglądał na osobę o prostym sposobie myślenia, poniekąd także zachowywał się dziecinnie.

FabułaEdytuj

AukcjaEdytuj

Ganbo wraz z Romą pojawił się podczas Aukcji, gdzie zapewniał klientom rozrywkę. Żonglował gałkami ocznymi podczas rozpoczęcia, a później zajmował się wytypowanymi ofiarami. Kiedy Juuzou Suzuya zaczął atakować publiczność, uciekł z Utą i Romą do sąsiedniego budynku.

Przyczynił się później do zastawienia pułapki na Drużynę Hirako i Drużynę Shimoguchiego, atakując Takeomiego Kuroiwę. Zdołał zniszczyć quinque inspektora i o mały włos nie odgryzł mu nogi. Młody śledczy okazał się jednak silniejszy, łamiąc mu kark.

RelacjeEdytuj

Roma HoitoEdytuj

Był partnerem Romy zarówno podczas pracy na Aukcji, jak i walki z inspektorami. Nic jednak nie wskazyowało na to, aby byli ze sobą w bliższych relacjach.

UtaEdytuj

Choć należyli do tego samego ugrupowania, nie byli w bliskich relacjach. Uta niezbyt przejął się jego śmiercią.

Wyglądał na całkiem potężnego ghula. Był wystarczająco silny, aby bez większego problemu zniszczyć quinque. Niezbyt wiele wiadomo na temat jego umiejętności.

PrzypisyEdytuj