FANDOM

Ganbo (ガンボ, Ganbo) był ghulem należącym do ugrupowania Clowns. Wraz z Romą Hoito uczestniczył w Aukcji. Podczas tego wydarzenia został zabity gołymi rękoma przez Takeomiego Kuroiwę.

WyglądEdytuj

Ganbo był olbrzymim ghulem, ubranym w pasiastą koszulę oraz kombinezon. Nosił także czapkę z pomponem, a na jego lewym oku miał namalowaną gwiazdę. Jego prawdziwy nos był zakryty przez fałszywy, podobny do tych posiadanych przez klauny.

OsobowośćEdytuj

Wyglądał na osobę o prostym sposobie myślenia, poniekąd także zachowywał się dziecinnie.

FabułaEdytuj

AukcjaEdytuj

Ganbo wraz z Romą pojawił się podczas Aukcji, gdzie zapewniał klientom rozrywkę. Żonglował gałkami ocznymi podczas rozpoczęcia, a później zajmował się wytypowanymi ofiarami. Kiedy Juuzou Suzuya zaczął atakować publiczność, uciekł z Utą i Romą do sąsiedniego budynku.

Przyczynił się później do zastawienia pułapki na Drużynę Hirako i Drużynę Shimoguchiego, atakując Takeomiego Kuroiwę. Zdołał zniszczyć quinque inspektora i o mały włos nie odgryzł mu nogi. Młody śledczy okazał się jednak silniejszy, łamiąc mu kark.

RelacjeEdytuj

Roma HoitoEdytuj

Był partnerem Romy zarówno podczas pracy na Aukcji, jak i walki z inspektorami. Nic jednak nie wskazyowało na to, aby byli ze sobą w bliższych relacjach.

UtaEdytuj

Choć należyli do tego samego ugrupowania, nie byli w bliskich relacjach. Uta niezbyt przejął się jego śmiercią.

Wyglądał na całkiem potężnego ghula. Był wystarczająco silny, aby bez większego problemu zniszczyć quinque. Niezbyt wiele wiadomo na temat jego umiejętności.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki