FANDOM

Gagi (ガギ, Gagi) i Guge (グゲ, Guge) byli parą braci bliźniaków i ghuli oraz członkami Drzewa Aogiri i Białych Garniturów. Praktycznie przez cały czas towarzyszyli Nakiemu oraz służyli jako jego wsparcie.

WyglądEdytuj

Bliźniaki były bardzo dużymi osobami oraz dobrze zbudowanymi. W anime, posiadały krótkie, czarne włosy, natomiast w mandze byli całkowicie łysi. Ich twarze były zakryte przez identyczne białe maski, na których znajdowała się para dziur - jedna jest większa, a druga mniejsza, co tworzy wzory 'O-o' i 'o-O'. Obydwoje byli ubrani w białe garnitury, podobne do tych, które nosi lider drużyny.

OsobowośćEdytuj

Bliźniaki działały niczym jedna osoba, a żadne z nich nie wyróżniało się niczym szczególnym. Mówili bardzo niewyraźnie, jednak wyglądało na to, że Naki rozumiał ich bez problemu. Byli w pełni oddani swojemu przywódcy - kiedy trzeba, ruszali mu na pomoc oraz służyli pocieszeniem.

FabułaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

W pewnym momencie życia, bliźniaki zostały zrekrutowane przez Nakiego i Yamoriego. Stali się członkami pobocznego gangu organizacji, znanego jako Białe Garnitury.

Napad na Laboratorium KanouEdytuj

W towarzystwie Nakiego biorą udział w napadzie. Po początkowych sporach, wraz z grupą Kanekiego walczą przeciwko oddziałom CCG. Jeden z bliźniaków o mało nie ginie z rąk Akiry Mado - zostaje on uratowany przez Nakiego, który przyjął na siebie atak. Bliźniaki zabierają lidera w bezpieczne miejsce i tym samym wycofują się z dalszej walki.

Wydarzenia po walce Jednookiej Sowy w 20. DzielnicyEdytuj

Widzimy jak bawią się na huśtawce razem z Nakim.

AukcjaEdytuj

Wraz z Nakim i resztą Białych Garniturów walczą przeciwko CCG. Kiedy Naki zostaje ranny w pojedynku z Akirą oraz otoczony przez inspektorów, bliźniaki służą mu za żywą tarczę - tym samym, poświęcają się dla swojego "Braciszka". Kiedy akcja dobiega końca, pozostali członkowie gangu postanawiają ich pomścić.

Tokyo Ghoul √A (anime)Edytuj

Debiutują w anime, stojąc na zewnątrz sklepu z zabawkami - tam usiłowali uspokoić Nakiego, który właśnie dowiedział się o śmierci Yamoriego. Towarzyszą mu do czasu przybycia Kanekiego, który przywraca lidera grupy do porządku - pomaga mu także napisać imię Yamoriego na ziemi. Gagi i Guge towarzyszą Nakiemu jako osobista ochrona. Podczas napadu na Cochleę w 23. dzielnicy, bliźniaki cały czas znajdują się przy przywódcy. Podczas gdy Naki stawia czoła Akirze, Gagi i Guge walczą z Amonem. Naki kończy ciężko ranny - bliźniaki zabierają go więc w bezpieczne miejsce.
Podczas ataku CCG na Anteiku, bliźniaki walczą u boku Nakiego. Zadbali o bezpieczeństwo przywódcy, podczas gdy oddziały Aogiri zajęły się żołnierzami CCG. Naki i bliźniaki, wraz z innymi członkami ugrupowania, zdołali oblężyć niewielką grupę inspektorów do czasu przybycia Arimy. Grupa wycofuje się z dalszej walki. Ponieważ drugi sezon anime jest w całości alternatywną wersją wydarzeń, bracia wciąż żyją.

RelacjeEdytuj

NakiEdytuj

Bliźniaki są mu w pełni oddane - za swoim przywódcą podążą wszędzie oraz zrobią dla niego wszystko. Są na tyle lojalni, że przyjmują na siebie skierowane na Nakiego strzały oddziałów CCG. Nazywają go też "Braciszkiem".

Żaden z braci nie użył swojego kagune w walce, niemniej obydwoje zdołali wykazać się masywnością oraz niezwykłą siłą. Ich brutalność jest w stanie pokonać nawet inspektorów pokroju Koutarou Amona.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki