FANDOM

Enji Koma (古間 円児, Koma Enji) jest byłym kelnerem w Anteiku przed jego destrukcją, a także ekspertem w robieniu kawy. W czasach swojej młodości, był znany jako Diabelska Małpa (魔猿, Maen) oraz prowadził gang o nazwie Małpy.

WyglądEdytuj

Koma jest najczęściej widziany w swoim uniformie kelnera z Anteiku - jest też jedyną osobą noszącą tam muszkę. Posiada brązowe włosy uczesane w stylu pompadour oraz okrągły nos. Jako Diabelska Małpa, ubrany jest w długi biały płaszcz z kapturem oraz dopasowane spodnie. Jego maska przypomina twarz małpy ze znakami w okolicach oczu.

OsobowośćEdytuj

Koma jest kulturalnym, żartobliwym oraz dumnym kelnerem Anteiku, który doradza Kanekiemu, gdy Yoshimury nie ma w pobliżu. Jest dumny zarówno ze swojej obecnej pracy dla Anteiku, jak i dni chwały za czasów "Diabelskiej Małpy" w 20. dzielnicy. W przeciwieństwie do Irimi, Enji jest bardziej skory do rozmowy ze współpracownikami, a Yoshimurę poznał na długo przed przyjęciem posady. W przeszłości, Koma był znacznie brutalniejszy i miał krótszy temperament.

FabułaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Na dekadę przed rozpoczęciem serii, Koma był liderem słynącego z okrucieństwa gangu ghuli znajdującego się w 20. dzielnicy. Był znany z poszukiwań silnych inspektorów, których następnie zabijał oraz z rywalizacji z innym gangiem, Czarnymi Dobermanami. Po zapoznaniu się z Yoshimurą, zapomniał o przeszłości i zaczął pracę jako kelner w Anteiku.

Wkroczenie "Gołębi"Edytuj

Widzimy go parokrotnie podczas pracy oraz konferencji Yoshimury.

Saga AogiriEdytuj

Koma pozostaje w Anteiku, podczas gdy pozostali członkowie organizacji wyruszyli do 11. dzielnicy z zamiarem uratowania Kanekiego. Jest to dowód zaufania ze strony Yoshimury.

Napad na AnteikuEdytuj

Z wiszącym w powietrzu zagrożeniem ze strony CCG, Koma i Irimi postanowili zostać w Anteiku z Yoshimurą.

Bronił budynku w postaci Diabelskiej Małpy, dowodząc swojemu staremu gangowi zamaskowanych ghuli. Grupa jest w stanie pokonać część sił CCG, nim do akcji wkracza Mougan Tanakamaru. Enji wychodzi z walki poważnie ranny, a gdyby nie Kaneki, z pewnością zostałby wyeliminowany. Nie zdało się to na zbyt wiele, ponieważ prawdopodobnie zginął z rąk Arimy podczas ucieczki przez Trasę V14.

Jako dawny przywódca potężnego gangu z 20. dzielnicy, Koma jest wyszkolonym wojownikiem. Wbrew pozorom tworzonym przez jego zachowanie i wygląd, jest niesamowicie zdolny - jest w stanie walczyć z kilkoma inspektorami Klasy Specjalnej na raz. Specjalizuje się w walce wręcz i jest na tyle dobry, by wytrzymać pojedynek z inspektorami Pierwszej Klasy bez jakichkolwiek ran przez pewien okres czasu.

Twierdzi, że jest silniejszy od Kayi Irimi, która jest ghulem klasy SS.

Jego kagune należy do typu Bikaku oraz posiada formę małpiego ogona. Taktyka opiera się na chwytach oraz rzutach, np. o ścianę, a także na unikach. Niezbyt często wykorzystuje kagune w postaci broni.

CiekawostkiEdytuj

  • Ishida ujawnił datę urodzin Komy na swoim twitterze.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki