FANDOM

Aogiri Tree

Jednooki Król z członkami Drzewa Aogiri

Drzewo Aogiri (アオギリの樹, Aogiri no Ki, lit. Chinese Parasol Tree) to organizacja Ghuli, która uzurpuje władzę w 11. dzielnicy oraz zajmuje się namierzaniem tamtejszych inspektorów ghuli. Obecnie, ugrupowanie - dzięki zarówno znacznemu przybraniu na sile, jak i wpływom - jest jednym z najpoważniejszych zagrożeń dla CCG.

Większość pierwotnych członków pochodzi z 24. dzielnicy. Najprawdopodobniej tyczy się to także przywódcy.

Od czasu upadku Anteiku, Aogiri poszerzyło swoje wpływy i zmusiło do pracy ghule żyjące w ludzkim społeczeństwie. Są one odpowiedzialne za zbieranie informacji oraz wykonywanie pomniejszych zadań wymagających przystosowania do ludzkiego życia. Kiedy owe ghule zostają zdemaskowane, Aogiri przyjmuje je do swoich oddziałów.

PrzywódcyEdytuj

Liderem Aogiri jest Jednooki Król. Rolę jego bezpośrednich podwładnych pełnią Tatara i Noro. Ci z kolei czuwają nad licznymi egzekutorami z kierownictwa, którzy zajmują się pozostałymi członkami ugrupowania.

Członkowie Edytuj

Lider Edytuj

Bezpośredni podwładni Edytuj

Kierownictwo Edytuj

Członkowie Edytuj

Ambicje i ideologieEdytuj

Drzewo Aogiri rozwija ideologię promowaną przez Jednookiego Króla, wobec której to właśnie ghule są potęgą. Ich celem jest przeobrażenie rasy w tę najbardziej dominującą, obalenie ludzkości oraz zdobycie potęgi. Wielu członków organizacji polowało także na Rize Kamishiro z bliżej nieznanych nam powodów. Według Nico, Aogiri (pod dowództwem Tatary) chciało posiąść Rize, by doktor Kanou mógł "oczyścić kłamczuchę".

Ponieważ cele zarówno doktora Kanou, jak i Aogiri są ze sobą powiązane, mężczyzna współpracuje z organizacją. Podczas rozmowy z Kanekim oznajmia, iż chce uciec z "klatki", w której zamknięte jest człowieczeństwo, a ghule mogą mu w tym pomóc. Nie wiadomo dokładnie, co łączy ich ambicje, niemniej Aogiri zafundowało naukowcowi rozbudowane laboratorium i materiały, co pozwala mu na tworzenie sztucznych Jednookich Ghuli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki