FANDOM

Daisuke Atou (阿藤 大介, Atō Daisuke) był inspektorem ghuli Klasy Specjalnej. Brał udział w ataku na Aukcję jako lider Drużyny Atou.
Zginął z rąk Seidou Takizawy poprzez ścięcie głowy.

WyglądEdytuj

Atou był mężczyzną w średnim wieku o przyciętych włosach. Podczas misji związanej z Aukcją, miał na sobie standardowy płaszcz CCG oraz schowany pod nim kombinezon bitewny.

OsobowośćEdytuj

Przez jakiś czas Atou darzył Arimę szczególną zazdrością, z czasem jednak doszedł do wniosku, że porównywanie siebie do "nadziei" inspektorów nie ma najmniejszego sensu. Wierzy, że dzięki ciężkiej pracy każdy może osiągnąć swoje cele.

FabułaEdytuj

Na rozkaz Matsuriego Washuu, Atou miał brać udział w aukcji. Kiedy operacja się rozpoczęła, wraz ze swoją grupą i Haise Sasakim zaatakował silnego ghula typu koukaku. Matsuri przekonał Haise do ruszenia na przód, podczas gdy reszta będzie rozprawiać się z przeciwnikiem. Atou przyjął ten rozkaz do świadomości - nawet, jeśli uważał, że posiada większy potencjał od Sasakiego, który był inspektorem niższej rangi.

Po pokonaniu wspomnianego ghula, Atou zrozumiał jak wielka przepaść istnieje między nim a utalentowanym inspektorem - w tym przypadku, Arimą - oraz że nie otrzymał daru umiejętności od Boga. Sądził też jednak, że dzięki ciężkiemu treningowi i doświadczeniu stanie się silniejszy na tyle, by ochronić swoją drużynę.

Krótko po walce, Seidou Takizawa wprowadził grupę w pułapkę oraz zabił Atou poprzez ścięcie głowy (co porównał do zbierania ananasów).

Jako inspektor Klasy Specjalnej, Atou posiada spore doświadczenie w walce z ghulami. Dowodem jego umiejętności jest pokonanie ochroniarza Dziadka Do Orzechów. Mimo to, nie jest żadnym wyzwaniem dla ghula klasy SS.

CiekawostkiEdytuj

  • Atou został utworzony przez jednego z dwudziestu zwycięzców konkursu polegającego na rekrutacji inspektorów. Jest powiązywany z "dobrocią, delikatnością" (深切).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki