FANDOM

Chuu Hachikawa (鉢川 忠, Hachikawa Chū) był inspektorem Klasy Specjalnej, należącym do CCG. Był również dowódcą Drużyny 3 podczas Operacji Tłumienia Sowy.

WyglądEdytuj

Hachikawa był wysokim i muskularnym mężczyzną noszącym okrągłe okulary oraz posiadającym siwe stojące włosy. Jego zdeformowana dolna część twarzy była efektem starcia z gangiem Czarnych Dobermanów w przeszłości.

OsobowośćEdytuj

Podobnie jak Kureo Mado, Chuu był człowiekiem nienawidzącym ghuli z całego serca, mającym za sobą tragiczną przeszłość. Posunął się nawet do poświęcenia życia starszej kobiety, aby móc zabić Czarnego Psa podczas napadu na Anteiku - nawet, jeśli jego celem powinna była być ochrona cywili. Pomimo tego, okazał jednak troskę o samopoczucie swojej drużyny, gdy rozkazał im odwrót po byciu zaatakowanym przez Takizawę i Shikorae.

FabułaEdytuj

Przeszłość Edytuj

Dziesięć lat przed wydarzeniami z serii, Hachikawa brał udział w ataku Czarnych Dobermanów, lecz cała jego drużyna została wymordowana z jego wyjątkiem, broniąc obywateli. Po tamtym incydencie, zaczął maskować swoją twarz. Również jego osobowość po tej walce, stała się bardzo drastyczna.

Napad na AnteikuEdytuj

Podczas oblężenia dowodził Trzeciej Drużynie oraz walczył z Czarnym Psem i jej gangiem. Nim pojedynek się rozpoczął, Hachikawa wyznał, że już wcześniej miał do czynienia z grupą Irimi - to z kolei doprowadziło do utraty wielu towarzyszy. Sam Hachikawa zadeklarował, że "czekał na ten moment". Walka zakończyła się porażką Irimi. Nim mężczyzna zdołał zabić rannego ghula, został zaatakowany przez Kanekiego. Pokonany Hachikawa nie był w stanie powstrzymać Kanekiego i Irimi przed ucieczką z pola bitwy.

Po pojawieniu się Eto, Chuu przedostaje się na dach i przymierza się do walki przy użyciu swojego zapasowego quinque.

Później, rozkazuje inspektorom wstrzymać ogień, aby nie przeszkadzać Arimie w walce.

Tokyo Ghoul √A (anime)Edytuj

Hachikawa brał udział w konferencji CCG.

Polowanie na Torso Edytuj

Jest widziany w holu głównego biura CCG wraz z Ayumu Hogi. Każe Kuramoto Itou zamknąć się, kiedy zaczyna wypytywać go o jego garnitur.

Po Eksterminacji Rose Edytuj

Hachikawa's death

Śmierć Hachikawy.

Hachikawa i jego drużyna przeprowadzali dochodzenie na Rushimie, gdy zostali zaskoczeni przez Aogiri. Udało im się zabić kilku ich członków i Hachikawa stał się zirytowany, gdy Tooru nie był w stanie użyć swojego kagune, obwiniając go o zamyślenie się. Ostatecznie, udało im się znaleźć kryjówkę, z której mogli dostrzec Eto przemawiającą do członków Aogiri, gdy nagle zostali zauważeni przez Sowę. Zaczęli uciekać, zanim cała baza została zaalarmowana o nich obecności, lecz Sowa próbował powstrzymać ich, strzelając do Ayumu, która uniknęła pocisku dzięki ostrzeżeniu Hachikawy. Skomentował Houjiego przy Takizawie, lecz został schwytany przez Shikorae, który skoczył na niego od tyłu i odgryzł mu nos. Po uwolnieniu się z rąk Shikorae, strzelił do ghula za pomocą swojego quinque i rozkazał swojej drużynie się wycofać. Jednakże, Takizawa zblokował strzały i odwzajemnił się własnymi pociskami, które zniszczyły quinque Hachikawy. Będąc nieuzbrojonym i bezbronnym, Hachikawa został nabity od tyłu przez Shikorae, zabijając go. Po tym, Takizawa i Shikorae zgodzili się wspólnie zjeść jego zwłoki.

Relacje Edytuj

Kaya Irimi Edytuj

Hachikawa żywił głęboką nienawiść do Irimi za spowodowanie masakry jego drużyny podczas ataku Czarnych Dobermanów, będąc jedynym ocalałym świadkiem zdarzenia.

Ayumu Hogi Edytuj

Ayumu była partnerką Hachikawy. Pomimo jego twardej osobowości, troszczył się o nią na swój sposób. Ayumu dość mocno przeżyła jego śmierć.

Tooru Mutsuki Edytuj

Jeden z podwładnych Hachikawy i dawny członek Drużyny Quinx. Hachikawa nie wydawał się go podziwiać, denerwując się na niego i dymisjonując jego umiejętności.

Był całkiem dobry w walkach na bliski dystans; bez problemu unikał, blokował oraz kontrował ciosy Irimi. Posiadał także niezły refleks.

  • Jego quinque było złote i lśniące oraz posiadające ostry koniec. Było w stanie wystrzeliwać podobne do kryształów pociski, najprawdopodobniej wykonane ze stali quinque.

CiekawostkiEdytuj

  • Hachikawa był częściowo nazwany po Hachikō (ハチ公), lojalnym psie rasy Akita, urodzonym na japońskiej farmie, który czekał w tym samym miejscu nieprzerwanie prawie 10 lat na przybycie swojego pana przy tokijskiej stacji.
  • Tokyo Ghoul Trump, Chuu jest Dziewiątką Trefl wraz z Ayumu Hogi.
  • Podczas Operacji Tłumienia Sowy, wycenił Irimi ponad życie obywatelki; w przeszłości, z powodu tego, że wycenił życie obywatela ponad ten sam gang ghuli, jego drużyna została wymordowana, a jego twarz okaleczona.