FANDOM

Chuu Hachikawa (鉢川 忠, Hachikawa Chū) jest inspektorem ghuli Klasy Specjalnej należącym do CCG. Był dowódcą Trzeciej Drużyny podczas napadu na Anteiku.

WyglądEdytuj

Hachikawa jest wysokim i muskularnym mężczyzną noszącym okrągłe okulary oraz posiadającym siwe stojące włosy. Najprawdopodobniej jego zdeformowana dolna część twarzy jest efektem starcia z bandą Czarnego Psa w przeszłości.

OsobowośćEdytuj

Podobnie jak Kureo Mado, Chuu jest człowiekiem nienawidzącym ghuli z całego serca, mającym za sobą tragiczną przeszłość. Posunął się nawet do poświęcenia życia starszej kobiety, by móc zabić Czarnego Psa podczas napadu na Anteiku - nawet, jeśli jego celem powinna być ochrona cywili.

FabułaEdytuj

Napad na AnteikuEdytuj

Podczas oblężenia dowodził Trzeciej Drużynie oraz walczył z Czarnym Psem i jej gangiem. Nim pojedynek się rozpoczął, Hachikawa wyznał, że już wcześniej miał do czynienia z grupą Irimi - to z kolei doprowadziło do utraty wielu towarzyszy. Sam Hachikawa zadeklarował, że "czekał na ten moment". Walka zakończyła się porażką Irimi. Nim mężczyzna zdołał zabić rannego ghula, został zaatakowany przez Kanekiego. Pokonany Hachikawa nie był w stanie powstrzymać Kanekiego i Irimi przed ucieczką z pola bitwy.

Po pojawieniu się Eto, Chuu przedostaje się na dach i przymierza się do walki przy użyciu swojego zapasowego quinque.

Później, rozkazuje inspektorom wstrzymać ogień, by nie przeszkadzać Arimie w walce.

Polowanie na TorsoEdytuj

Jest widziany w holu głównego biura CCG wraz z Ayumu Hogi. Każe Kuramoto Itou zamknąć się, kiedy zaczyna wypytywać go o jego garnitur.

Tokyo Ghoul √A (anime)Edytuj

Hachikawa bierze udział w konferencji CCG.

  • Jest całkiem dobry w walkach na bliski dystans; bez problemu unika, blokuje oraz kontruje ciosy Irimi. Posiada także niezły refleks.
  • Jego quinque jest złote i lśniące oraz posiadające ostry koniec. Jest w stanie wystrzeliwać podobne do kryształów pociski, najprawdopodobniej wykonane ze stali quinque.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki