FANDOM

Ching-Li Hsiao (小 静麗, Shao Jinrī) znana także jako Genie Hsiao (ジーニーシャオ, Jīnī Shao) w języku angielskim, jest tajwańskim inspektorem Pierwszej Rangi oraz jednym z drugiej grupy rekrutów Drużyny Quinx.

Wygląd Edytuj

Hsiao jest młodą kobietą o długich, ciemnych włosach i szczupłej, wysportowanej sylwetce. Podczas operacji, ma na sobie długi płaszcz, sięgające do kolan buty i długie rękawice, sięgające aż do jej ramion. Pod płaszczem, posiada przylegający strój, który posiada wycięcie, odsłaniające jej ramiona i dolną część pleców.

Osobowość Edytuj

W porównaniu do swoich kolegów z drużyny, Hsiao jest bardziej opanowana i spokojna.

Fabuła Edytuj

Przeszłość Edytuj

Hsiao przyszła na świat w Tajwanie i przyleciała do Japonii jako dziecko. Otrzymała specjalny program nauczania dla utalentowanych dzieci w Rozżarzonym Ogrodzie.

Po Eksterminacji Rose Edytuj

Hsiao została pierwszy raz przedstawiona, walcząc ze swoją drużyną przeciwko członkom Drzewa Aogiri. Udało jej się zabić dwoje ghuli, jednak Touma uznał to za nieimponujące.

Operacja Osadzania Rushimy Edytuj

Po Operacji Osadzania Rushimy Edytuj

Oblężenie Clownów Edytuj

Po Oblężeniu Clownów Edytuj

Relacje Edytuj

Touma Higemaru Edytuj

To dwójka zdaje się posiadać pewien rodzaj rywalizacji pomiędzy sobą.

Saiko Yonebayashi Edytuj

Hsiao wydaje się być bardzo przywiązana do Saiko. Gdy opisywała jej zalety, Hsiao nazwała ją uroczą i kochaną.

Jako pół-człowiek, Hsiao posiada duże zdolności fizyczne, jednak starzeje się znacznie szybciej od zwykłych ludzi. Po przeistoczeniu swojego ciała w Quinx, otrzymała także kagune koukaku.

  • Kagune Koukaku: jej kagune przybiera formę miecza i tarczy.
  • Ekspert Walki Wręcz: jej główną umiejętnością jest walka na gołe pięści, dzięki której przewyższa resztę nowej grupy Quinx.
  • Kuai 1/4: to quinque utworzone z kagune rinkaku, które przybiera formę czterech pojedynczych, małych noży. Podczas walki, Hsiao nosi je zarówno na dłoniach jak i na stopach, co pomaga jej na zadawanie poważniejszych obrażeń w walce wręcz.

Ciekawostki Edytuj

  • Higemaru zwraca się do niej  ジニー (Jinī).
  • Lubi czyścić uszy Saiko Yonebayashi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki