FANDOM

Bracia Bin (瓶兄弟, Bin kyōdai) byli braćmi i jednocześnie egzekutorami w Aogiri. Inspektorzy ghuli nazywali ich Ogonami.

Wygląd Edytuj

Bracia skrywali swoje twarze za unikatowymi maskami, przedstawiającymi różne wzory geometryczne. Nosili na sobie szaty typowe dla członków Aogiri.
W anime, kiedy zostali zabici przez Koutarou Amona, ukazane zostały ich dość długie i potargane ciemne włosy.

Osobowość Edytuj

Spośród wszystkich członków Aogiri, ich charaktery są dość umiarkowane. Poprzysięgli oni wierność Jednookiemu Królowi oraz wyznawali ideologię organizacji.

Fabuła Edytuj

Saga Aogiri Edytuj

Bracia Bin brali udział w spotkaniu, na które przyprowadzono Kanekiego przed Tatarą. Podczas ucieczki Kanekiego i grupy Banjou zauważyli ich działania oraz powstrzymali ich, wraz z Yamorim, który później do nich dołączył. Pomimo nalegań dotyczących wykończenia uciekinierów ze względu na pracę, Yamori każe im pozostawić grupę dla niego samego, ponieważ chciał się "zabawić".
Kiedy inwazja na Aogiri rozpoczyna się, bracia Bin dowodzą drużynie pozbywającą się inspektorów do czasu konfrontacji z Amonem. Rodzeństwo próbuje wspólnie go zaatakować, jednak Amon używa swojego quinque i szybko zabija braci.

Obydwoje posiadają kagune typu Bikaku. Specjalizują się we wspólnych atakach. Ich umiejętności przywódców należały do jednych z najlepszych, ponieważ byli w stanie dowodzić dużymi grupami ghuli. Ujawniono, że prawie połowa ghuli należących do Aogiri znajdowała się pod ich nadzorem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki