FANDOM

Big Madam (ビッグマダム, Biggu Madamu) była potężnym i wpływowym ghulem, posiadającym obszerną sieć czarnych rynków. W przeszłości wychowywała Juuzou Suzuyę, nazywając go swoim ulubionym ludzkim "zwierzątkiem" i stosując wobec niego przemoc. Nutcracker była prawdopodobnie jednym z jej pracowników, zaś ona sama była jednym z głównych celów CCG.

WyglądEdytuj

Big Madam była otyłym ghulem o włosach w odcieniu truskawkowego blondu. Często widywano ją w luksusowych ubraniach i ciężkiej biżuterii. W przeciwieństwie do wielu innych ghuli, Big Madam nigdy nie nosiła maski. Jej twarz można było łatwo rozpoznać dzięki ciężkiemu makijażowi, okrągłych okularach przeciwsłonecznych oraz aparacie na zębach. Po zakończeniu aukcji i zbadaniu ciała Big Madam CCG odkryło, że w rzeczywistości posiadała ona ciało mężczyzny.

OsobowośćEdytuj

Miała widoczne problemy psychiczne, czego dowodem było czerpanie przyjemności z cierpienia innych. Była odpowiedzialna za zarówno aukcje "dóbr" ludzkich, jak i brutalny "Program Obiadowy" w Restauracji Ghuli, pokazując całkowity brak zainteresowania ludzkim życiem. Mimo to, była także wyjątkowo przebiegła oraz bezwzględna; posiadała ogromną podziemną sieć i znajdowała się zawsze o krok do przodu od CCG, dzięki czemu wszystkie próby zabicia jej kończyły się porażką.

Wobec Juuzou, Big Madam okazywała wszelkie objawy osoby sadystycznej, czerpiącej radość z cudzego cierpienia. Jeżeli jej plany przebiegały bez problemów, Big Madam była podekscytowana i pełna energii; jeżeli jednak nie wszystko szło po jej myśli, szybko stawała się brutalna i okrutna. Jako typowy czarny charakter, Big Madam nie była osobą tchórzliwą, toteż skorą do negocjacji, a swoją decyzję potrafiła zmienić w ułamku sekundy.

FabułaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Big Madam była wspólniczką Madam A oraz stałą bywalczynią Restauracji Ghuli. Uprowadziła Reia i nadała mu imię "Juuzou", kiedy jako wojownik zaczął występować przed publicznością. Sama Madam czerpała przyjemność z torturowania Suzuyi po nocach, przebierając go za dziewczynę, aż w końcu postanowiła go wykastrować. Lata później, CCG odkryło jej kryjówkę, jednak pomimo wielu prób, kobiecie udało się uciec.

Polowanie na Dziadka Do OrzechówEdytuj

Madam jest wspomniana po raz pierwszy przez Abarę Hanbee podczas rozmowy Drużyny Quinx na temat Dziadka Do Orzechów oraz "listy składników". Później Eto i Ayato mówią o niej podczas dyskutowania o aukcji.

AukcjaEdytuj

Big Madam brała udział w akcji z nadzieją na znalezienie nowego ludzkiego pupila. Toczyła zażartą kłótnię z Croque Monsieur o sławnego aktora, jednak ostatecznie nie zdołała go pokonać. Zdenerwowana porażką, zaprzeczyła, jakoby wspomniany człowiek był jej obiektem zainteresowań. Udało jej się natomiast wygrać Tooru Mutsukiego za 200 milionów jenów. Jej radość szybko jednak minęła, ponieważ na scenie ujawnił się Suzuya. Kiedy zaczyna masowo wybijać ghule, Big Madam rozpoznaje go.

Kiedy wojska CCG rozpoczęły atak, Big Madam zamierzała wycofać się z wieloma innymi ghulami do hali Zeuma w podziemiach. Doszło do konfliktu pomiędzy nią a Kukim Urie, który odnalazł kryjówkę. Big Madam zdołała pokonać Kukiego bez problemu, a następnie połknęła go w całości. Urie zdołał się wydostać dzięki swojemu kagune Koukaku. Był w stanie pozbyć się ochroniarzy Big Madam, jednak w pewnym momencie stracił kontrolę nad mocą i zaczął atakować wszystko na swojej drodze. W rezultacie nie zdołał pokonać swojego celu i został skazany na eskortę drużyny Suzuyi. Big Madam została ciężko zraniona przez "Jasona" Juuzou, co skłoniło ją do błagania o litość. Juuzou wyznał, że nigdy nie nienawidził swojej pani, jednak - mimo wszystko - musi ją, ponieważ taka jest jego "praca". W momencie wyznania przez Big Madam, że nigdy nie kochała Juuzou, kobieta została zabita przez resztę inspektorów. Kiedy Big Madam zginęła, Hanbee zakrył przygnębionemu Juuzou oczy i uszy, podczas gdy  ten składał swoje finalne pożegnanie. Zwrócił się do niej per "ojcze".

RelacjeEdytuj

Juuzou SuzuyaEdytuj

Suzuya był niegdyś ulubionym egzekutorem Big Madam; był przez nią trenowany oraz torturowany. Madam widziała w nim uroczą dziewczynkę, przez co często przebierała go w damskie ubrania oraz w ostateczności wykastrowała, aby był bardziej kobiecy.

Big Madam miała na punkcie Suzuyi obsesję. Była podekscytowana, widząc go podczas aukcji i używając przezwiska "Juuzou-chan". Big Madam zaczynała wówczas przejawiać zachowania typowe dla gnębiciela - chcąc nakłonić Juuzou do przywitania się ze swoją "mamą", stosując zastraszanie i przekupstwo. Kiedy nic na niego nie działało, Madam dobitnie stwierdzała, iż wychowywała go tylko ze względu na jego wygląd. Ich pokręcona relacja zawierała przejawy przywiązania i brutalności, przechodząc nagle od uroczego "Rei-chan" do "Juuzou".

NutcrackerEdytuj

Najprawdopodobniej pracowała dla Big Madam podczas aukcji, porywając dla jej ludzi.

Big Madam uważana jest za bardzo niebezpiecznego ghula, dzięki swojej zamożności i kontaktach zapewniających jej ważny status wśród innych ghuli. Wielokrotnie polowano na nią, jednak za każdym razem udawało jej się uciec. CCG wydaje się być bardzo nieufne wobec niej, sugerując, że jej wtyki nie są jedyną groźną cechą.

Pomimo swoich gigantycznych rozmiarów, Big Madam jest zdolnym i niebezpiecznym przeciwnikiem. Jej wygląd zewnętrzny jest jedynie maską dla jej wytrzymałości oraz siły. Madam jest w stanie pełzać między ścianami i unikać ataków przeciwnika. Ponieważ często przebywa w towarzystwie ghuli klas wyższych, jest w stanie bezpośrednio zmierzyć się z wrogami, jeżeli wymaga tego sytuacja.

  • Kagune Bikaku: Big Madam znajduje się w posiadaniu masywnego kagune Bikaku, mającego postać ogona mogącego atakować z dalekich dystansów.

CiekawostkiEdytuj

  • Po jej śmierci potwierdzono, że w rzeczywistości Big Madam była mężczyzną. Sam Juuzou zwrócił się do niej per "ojcze". To czy stosowała jedynie przebranie podobne do Juuzou, czy też była transseksualistką, pozostaje tajemnicą.
  • Na chwilę przed swoją śmiercią, podczas krzyczenia na Juuzou, na języku Big Madam widniał napis "lie" (pl. "kłamstwo"). Nie wiadomo czy był to specjalny zamysł autora.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki