FANDOM

Ayumu Hogi (穂木 あゆむ, Hogi Ayumu) jest inspektorką Rangi Pierwszej, należącą do CCG. Ayumu należała do Drużyny Trzeciej podczas oblężenia Anteiku oraz jest byłą partnerką Chuu Hachikawy.

Wygląd Edytuj

Ayumu jest niską kobietą, posiadającą rozczochrane blond włosy zakrywające jej twarz. Ma okrągłą, piegowatą, młodo wyglądającą twarz. Nienawidzi swoich piegów, dlatego zakrywa je włosami.

Osobowość Edytuj

Ayumu jest osobą cichą, całkowicie poświęcającą się walce.

Historia Edytuj

Napad na Anteiku Edytuj

Ayumu należała do Drużyny Trzeciej, dowodzonej przez Chuu Hachikawę. Wraz z resztą grupy, walczyła przeciwko Czarnemu Psu. Była w stanie ją pokonać, jednak w wyeliminowaniu przeciwnika przeszkodził jej Ken Kaneki.
Po objawieniu się Eto, Ayumi przedostaje się na dach z zamiarem pokonania ghula. Widzimy ją podczas wykonywania ataku, który zabija dwa pomagające jej ghule.

Polowanie na Torso Edytuj

Ayumu przebywała w Lobby Głównego Biura CCG, razem ze swoim przełożonym, Chuu Hachikawą. Kuramoto Itou zapytał ją o jej strój.

Tsukiyama Arc Edytuj

Jako członek Drużyny Hachikawy, została wysłana na dochodzenie na Rushimę, z podejrzeniem, że siedzibę ma tam Aogiri. Napotkali Ghule z Aogiri, które szybko zabili. Potem odkryli kryjówkę organizacji i zaczęli szpiegować Eto, gdy wygłaszała przemówienie. Zostali zauważeni przez Sowę. Po tym, jak Shikorae odgryzł nos Hachikawie, Ayumu próbowała go zaatakować, ale się jej nie udało. Gdy jej mentor ginie, wykrzykuje jego imię, a potem odciąga ją Mutsuki. Ukryli się w małej jaskinii, gdzie Tooru założył Ayumu opatrunek na ramię i zaczynają rozmawiać o Hachikawie. Nagle została zaatakowana przez Torso, który złapał ją za włosy i rzucił na ścianę, przerażając Mutsukiego. Przeżyła atak Torso i uciekła do siedzib CCG. Potem spotkała się z Matsurim Washuu oraz Yoshitokim Washuu, aby mogli przesłuchać ją w sprawie wydarzeń na Rushimie.

Relacje Edytuj

Chuu Hachikawa Edytuj

Były partner Ayumu. Pomimo jego osobowości, trudno było jej go nienawidzić, bo miała związanie z nim miłe wspomnienia. Dzięki niemu stała się mniej niepewna i zaczęła go szanować.

Tooru Mutsuki Edytuj

Były członek Drużyny Hachikawy. Dobrze im się razem pracowało, współpracowali ze sobą podczas walki oraz komfortowo czują się w swoim towarzystwie. Mutsuki rozumie Ayumu, kiedy mówi mu o tym, że trudno było jej nienawidzić Hachikawę, mimo jego zachowania dzięki miłym wspomnieniom.

Ayumu jest dosyć zwinna i atakuje z dużą dokładnością, ale nie jest zbyt silna.

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki