FANDOM

Ten artykuł jest w edycji i ktoś właśnie zrobił sobie przerwę. Aby zapobiec konfliktom edycji, poczekaj, aż ten szablon zniknie ze strony. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem.
Anteiku (あんていく) było niewielką, znajdującą się w sąsiedztwie kawiarnią. Jednocześnie była to też organizacja składająca się z ghuli zamieszkujących 20. dzielnicę. Zapewnia ona pomoc oraz
Anteiku

Anteiku

pożywienie dla potrzebujących ghuli, zarządza terenami do polowań innych ghuli oraz pobiera ludzkie mięso poprzez poszukiwanie osób, które popełniły samobójstwo.

Oprócz parteru, budynek ma także jedno piętro wyżej oraz jedno ukryte w podziemiach, gdzie przetrzymywane jest zamrożone ludzkie mięso. Znajduje się tam także ukryte przejście prowadzące na 24. dzielnicę.
Ze względu na zachowanie organizacji, 20. dzielnica uważana jest za spokojniejszą od pozostałych, co skutkowało brakiem zainteresowania ze strony CCG.
Poprzez niepisany pakt porozumienia, ghule powstrzymują się od polowania na ludzkich klientów kawiarni.
Podczas ataku Jednookiej Sowy na 20. dzielnicę, z kawiarni pozostały zaledwie szczątki.

Członkowie Edytuj

Właściciele Edytuj

Kelnerzy Edytuj

Inni Edytuj

Los byłych członkówEdytuj

  • Yoshimura - porwany przez Drzewo Aogiri, wykorzystywany jako obiekt doświadczalny Akihiro Kanou.
  • Koma i Irimi - uratowani przez Kena Kanekiego podczas Operacji Tłumienia Sowy. Obecnie członkowie organizacji Koza.
  • Kaneki - żyje jako inspektor ghuli pod nazwiskiem Haise Sasaki z powodu amnezji. Po odzyskaniu wspomnień zachował tą tożsamość. Założyciel organizacji o nazwie Koza.
  • Nishiki - uciekł z 20. dzielnicy oraz zyskał pseudonim "Wąż". Powiązany z re. Członek organizacji Koza.
  • Roma - uciekła z 20. dzielnicy i dalej jest członkinią grupy Clowns.
  • Touka i Yomo - uciekli z 20. dzielnicy i otworzyli kawiarnię "re". Członkowie organizacji Koza.
  • Hetare - los nieznany

Ciekawostki Edytuj

  • Na końcu mangi Tokyo Ghoul ujawniono, że znaczenie słowa "Anteiku" pozostaje tajemnicą. Słowo to przetłumaczono w obcojęzycznych dubbingach jako "antyk", ponieważ brzmi podobnie oraz może nawiązywać się do antycznego kubka kawy, który Yoshimura zachował dla siebie. Anteiku jest w kanji pisane jako 安定区, co dosłownie oznacza "spokojną dzielnicę" lub "strefę harmonii".
  • Anteiku jest anagramem do "Ukina Et"; są to imiona małżonki Yoshimury oraz jego córki.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki