FANDOM

Aliza (アリザ, Ariza) była pokojówką pracującą dla rodziny Tsukiyama.

Wygląd Edytuj

Aliza była kobietą o krótkich, jasnych włosach ściętych na boba, odgarniętych do tyłu za pomocą opaski. Była ubrana w standardowy uniform pokojówki.

Osobowość Edytuj

Wydawała się być wrażliwa i krucha emocjonalnie, łatwo popadała w rozpacz, gdy stało się coś złego. Rozpłakała się gdy jej pan stracił nad sobą kontrolę i wpadła w szok, gdy Yuuma został porwany. Łatwo złamała się pod presją podczas przesłuchania przez Kijimę.

Fabuła Edytuj

Polowanie na Rosewalda Edytuj

Za każdym razem, kiedy jej panicz zaczyna wymykać się spod kontroli, biegnie do pomieszczenia z winami i informuje o wszystkim Kanae.

Oddział wraca z polowania na jedzenie dla Tsukiyamy bez Yuumy, który został wcześniej porwany. Słysząc to, Aliza wybiega z pokoju, zalewając się łzami. 

Tsukiyama przeprasza ją, obiecując że sprowadzi Yuumę z powrotem. Przepełniona emocjami postanawia samotnie odnaleźć Kijimę, co kończy się złapaniem przez inspektorów. Chcąc ratować ukochanego, wyjawia informacje na temat rodziny Tsukiyama - Kijima szydzi z niej, sugerując że nie zamierza oszczędzać ghula. Ostatecznie Aliza zostaje zdekapitowana. 

Relacje Edytuj

Shuu Tsukiyama Edytuj

Jako jedna z pokojówek, Aliza skupiała się przede wszystkim na dobrobycie swojego pracodawcy oraz była wyraźnie przerażona na widok jego szału.

Kanae von Rosewald Edytuj

Kanae najprawdopodobniej była jej przełożoną. Aliza pomaga jej zawsze, kiedy jest to konieczne.

Yuuma Edytuj

Aliza była w nim zakochana.

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki